8- Powracam po... dwóch latach

Hej kochane.
A może raczej zamiast witać się powinnam powiedzieć - przepraszam.
Nie publikowałam nic od dwóch lat. Tak- dwóch lat.
Ludzie na blogach się przerzedzili, dużo kruszyn. zrezygnowało, ale wiele z nich zostało.
Powracam, ponieważ jak pisałam kiedyś- to zawsze wraca.
Chyba nie chcę rozczulać się nad tym, dlaczego opuściłam blogowanie (które prowadziłam aktywnie pół roku) na tak długi czas i dlaczego nie wróciłam szybciej, nie dawałam oznak życia. Myślę, że lepiej skupić się na czasie teraźniejszym, a co do przeszłości- powiem tylko, że przeprowadziłam się ze względu na szkołę - do dużego miasta, z dala od rodzinnego domu, a na dodatek- nareszcie mam 18 lat! <3
Także prośba do was- nowych przede wszystkim pań tutaj, wpisujcie aktywne i swoje blogi pod tym postem w komentarzu aby pomóc mi uzupełnić i odświeżyć listę.
Jutro powrócę do pisania regularnych postów, ale o nieco innej formie niż dotychczas.
Witajcie z powrotem.
A do nowych odwiedzających- mam nadzieję, że połączymy siły.
Trzymajcie się, przesyłam dużo uścisków i siły.

Martha

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty